اعلام برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مشهد بازدید تولیت آستان قدس رضوی از پروژه‌های عمرانی حرم امام‌رضا(ع) بارگاه منور رضوی، غرق در ماتم و نیایش در سوگ شهادت ثامن‌الحجج(ع) «انتظار»؛ سرمایه بشر برای ساخت جامعه مهدوی دکتر حسن انصاری: راه اصلاح و نوگرایی دینی از فقه و اجتهاد فقهی شروع می‌شود ارائه خدمات ویژه به زائران در مسیر‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) صحن و بارگاه ملکوتی رضوی در روز زیارتی امام‌رضا (ع) رنگ عزا به خود گرفت | چرا ماه ذی‌القعده را ماه امام‌رضا (ع) می‌نامند؟ ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا (ع) اعلام شد آداب بیست و سوم ذی القعده روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع) + اعمال و ادعیه «شب شعر مکتب خدمت» نقش تبیینی در شناخت چهره شهید جمهور دارد ویژه برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در روز زیارتی شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تلاش برای نجاتِ اسناد شهدای دفاع مقدس مسئله اول آزادگان جهان چگونه در زندگی روزمره، حضرت پیامبر(ص) را الگو قرار دهیم؟ رئیسی عزیز مظهر اخلاص بود نیمی از زائران ایرانی به عربستان رسیدند (۹ خرداد ۱۴۰۳) آن مرد با باران آمد حرم امام رضا(ع) بعد از انقلاب اسلامی چه تغییراتی کرد؟ سلام علیکم بما صبرتم چند پیشنهاد برای آنکه در طول روز به یاد امام‌رضا(ع) باشیم
سرخط خبرها

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در حرم مطهر رضوی | اجتماع دانش‌آموزان مشهدی در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد

  • کد خبر: ۱۸۹۸۰۰
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در حرم مطهر رضوی | اجتماع دانش‌آموزان مشهدی در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار شد
از لحظاتی قبل، صحن جامع پیامبر اعظم(ص) در حرم مطهر رضوی میزبان اجتماع بزرگ دانش آموزان خراسان رضوی است تا به‌موازات مادران، حوزویان و کادر درمان، این بار دانش‌آموزانی از مشهدالرضا(ع) و مدارس مختلف استان، همبستگی خود را با کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه اعلام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، شاید مهم‌ترین مسئله‌ای که تحولات جنگ غزه را به سرتیتر اخبار رسانه‌های جهان و سوژه پربحث در بستر‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده است، انتشار تصاویر کودکانی باشد که حتی بدون درک کاملی از جنگ و مسائل سیاسی، قربانی بمباران‌های بی‌وقفه جنگنده‌های صهیونیست می‌شوند. کودکان غزه، این روز‌ها در کانون توجه ملت‌های منطقه و جهان هستند و از اینفلوئنسر اهل کره جنوبی گرفته تا عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا، همه وجدان‌های بیدار را مخاطب پیام مظلومیت خود قرار می‌دهند.

بر همین اساس، بعد از ظهر روز جمعه (۲۸ مهرماه) انجمن اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی پایه‌گذار تجمع دیگری شد که در آن به‌موازات مادران، حوزویان و کادر درمان، این بار دانش‌آموزانی از مشهدالرضا (ع) و مدارس مختلف استان در صحن جامع پیامبر اعظم (ص) جمع شوند و همبستگی خود را با کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه اعلام کنند.

بسیاری از دانش آموزان مشهدی، کفن‌پوش در این تجمع حضور پیدا کرده‌اند. اشکی که از چشم‌ها جاری است و مشت‌هایی که به آسمان بلند است، روایت خشم مقدس نوجوانانی است که شاید بسیاری از مردم، آن‌ها را به چشم دهه‎نودی‎های غافل از سیاست ببینند، اما دانش‎آموزان مشهدی در اجتماع امروز خود ثابت کردند که وقتی پای انسانیت به میان بیاید، اختلاف در نسل‌ها و تفاوت در بینش‌ها نیز بی‌معنا خواهند بود.

جمعیت دانش آموزان مشهدی که پس از اقامه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی اجتماع کرده اند، تصاویر کودکان شهید غزه را در دست دارند و با شعار «مرگ بر اسرائیل»، خشم و انزجار خود را از وحشی‎گری رژیم صهیونیستی در حمله به زنان و کودکان بی‎دفاع غزه و به خصوص جنایت اخیر بمباران بیمارستان المعمرانی نشان می‎دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->